ח"כ צביקה פוגל: "אם דרישותינו לא ייענו לא נהיה שותפים"

אסתי פלד No Comments on ח"כ צביקה פוגל: "אם דרישותינו לא ייענו לא נהיה שותפים"

ח"כ צביקה פוגל מ'עוצמה יהודית' לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "אנחנו לא בונים פה צבא פרטי, אנחנו עושים את מה שיהיה טוב לאזרחי ישראל.לא ניכנס לשותפות קואליציונית בלי לקבל את דרישותינו לשנות מה שהבטחנו" | האזינו

צילום: משה ביטון
20:43
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on צה"ל תקף במרחב ממנו בוצעו שיגורים לגליל | מתעדכן

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

על רקע הארכת המנדט לנתניהו, והתקרבות הדד ליין להקמת ממשלה, שוחח אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" עם ח"כ צביקה פוגל מעוצמה יהודית, שהתייחס לדרישות מפלגתו. "אנחנו רוצים לעבוד בשותפות עם כולם, לא נבקש להחליף את היועצת המשפטית ללא הסכמה. אנחנו לא בונים פה צבא פרטי, אנחנו עושים את מה שיהיה טוב לאזרחי ישראל".

"נחשפתי בתקופה האחרונה לניסיון המרדה של אלו שלא מקבלים את תוצאות הבחירות. האם אתם באמת חושבים שבן גביר הולך לפקד על פלוגות מג"ב? הוא ביקש שיחידות ששייכות למשטרה יהיו תחת המשטרה. השר יקבע את המדיניות, מה הבעיה?" תהה פוגל, שהיה בעצמו אלוף בצה"ל.

"גם מה שסמוטריץ' ביקש להעביר את האחריות על המתפ"ש למשרד אזרחי, זה בסדר גמור, חלק מהמתפ"שים בחרו לשרת כאזרחים ללא מדים, כי זה תפקיד אזרחי" הוסיף.

על האירועים האלימים בירושלים ובנגב בעקבות ניצחון מרוקו באירוע הספורט בקטר אמר: "המציאות הזו לא יכולה להמשיך, אני מקווה שאנחנו נתפוס להם את הנשקים עוד לפני שהם ייצאו איתם לרחובות. אנחנו

ו, לא באנו להיות טפט, באנו להיות מדינאים".

בנוגע למערכת המשפט אמר: "גם שופטים צריכים להיות ממונים על ידי העם ולא על ידי בית המשפט. אנחנו לא באים להכניס פוליטיקאים לבית המשפט, הם שופטים את העם והם צריכים להיות נבחרי העם, כיום בוועדה לבחירת שופטים יש רוב לבית המשפט".

האזינו לריאיון המלא:

 



0 תגובות